Bestilling, afbestilling og genbestilling

Bestilling, afbestilling og genbestilling

Sådan bestiller du din mad

Du kan vælge imellem 14 forskellige hovedretter, 9 biretter og en stor eller lille madpakke – hver uge

  • Chaufføren vil aflevere menukort til dig en gang om måneden.
  • Du vil altid få menukort til fire uger ad gangen.
  • Hvert menukort bestillingsseddel er altid for en uge af gangen – øverst på menukortet, kan du se hvilken uge, sedlen er gældende for.
  • Retterne vælges ved at sætte et kryds i boksene ud for retterne. – Du bestemmer selv hvor mange portioner du vælger af hver ret – Du kan dog højst vælge fire af hver hovedret og 4 af hver biret (suppe eller dessert).
  • Du har 1 uge til at udfylde alle 4 menukort. Den efterfølgende uge skal chaufføren have alle fire menukort med retur til Fælleskøkkenet.
  • Det er ikke muligt at skrive beskeder på bestillingssedlerne – de bliver ikke læst.
  • Har du spørgsmål eller kommentarer vil vi bede dig ringe til din kommune, visitatior eller Fælleskøkkenet.

Hvis du ikke bestiller

  • Hvis du ikke ønsker at foretage et valg af menu, får du leveret en standardpakke med retter, der tager udgangspunkt i den kostform, du er visiteret til.
  • Skulle du glemme at bestille mad, vil du helt automatisk modtage standardpakken, der tager højde for den aftale du har indgået med Fælleskøkkenet.

Kvittering for bestilling

  • Du vil 14 dage før levering modtage en kvittering på din bestilling.

Sådan afbestiller du mad

  • Afmelding skal ske senest 2 hverdage før levering. Afbestilling eller ændring af madleverancen skal ske direkte til Fælleskøkkenet.
  • Indlæggelse på sygehus, skal meddeles hurtiges muligt til Fælleskøkkenet.
  • Ønsker du at udgå af madordningen, skal dette meddeles. Afmelding sker jævnfør de regler der er i din kommune.
    • Er du borger i Guldborgsund Kommune kan du opsige aftalen om madordning hos Fælleskøkkenet.
    • Er du borger i Lolland Kommune skal du kontakte visitator i Lolland Kommune for at opsige aftalen om madordning