Bestilling, afbestilling og genbestilling
Bestilling, afbestilling og genbestilling
Sådan bestiller du din mad
Du kan vælge imellem 14 forskellige hovedretter, 9 biretter og en stor eller lille madpakke – hver uge
- Chaufføren vil aflevere menukort til dig en gang om måneden.
- Du vil altid få menukort til fire uger ad gangen.
- Hvert menukort bestillingsseddel er altid for en uge af gangen – øverst på menukortet, kan du se hvilken uge, sedlen er gældende for.
- Retterne vælges ved at sætte et kryds i boksene ud for retterne. – Du bestemmer selv hvor mange portioner du vælger af hver ret – Du kan dog højst vælge fire af hver hovedret og 4 af hver biret (suppe eller dessert).
- Du har 1 uge til at udfylde alle 4 menukort. Den efterfølgende uge skal chaufføren have alle fire menukort med retur til Fælleskøkkenet.
- Det er ikke muligt at skrive beskeder på bestillingssedlerne – de bliver ikke læst.
- Har du spørgsmål eller kommentarer vil vi bede dig ringe til din kommune, visitatior eller Fælleskøkkenet.
Hvis du ikke bestiller
- Hvis du ikke ønsker at foretage et valg af menu, får du leveret en standardpakke med retter, der tager udgangspunkt i den kostform, du er visiteret til.
- Skulle du glemme at bestille mad, vil du helt automatisk modtage standardpakken, der tager højde for den aftale du har indgået med Fælleskøkkenet.
Kvittering for bestilling
- Du vil 14 dage før levering modtage en kvittering på din bestilling.
Sådan afbestiller du mad
- Afmelding skal ske senest 2 hverdage før levering. Afbestilling eller ændring af madleverancen skal ske direkte til Fælleskøkkenet.
- Indlæggelse på sygehus, skal meddeles hurtiges muligt til Fælleskøkkenet.
- Ønsker du at udgå af madordningen, skal dette meddeles. Afmelding sker jævnfør de regler der er i din kommune.
- Er du borger i Guldborgsund Kommune kan du opsige aftalen om madordning hos Fælleskøkkenet.
- Er du borger i Lolland Kommune skal du kontakte visitator i Lolland Kommune for at opsige aftalen om madordning